Hey guys ! Today I'm reviewing this particular beauty product : The Bourjois Paris Intuitive Liner.
I heard a lot about it, and I was very curious to try it too. But also a bit scared. As you saw on the picture, the tip of it is really different from what we are used to see ! My best friend uses it, and when I saw how perfect it looked on her, I decided to buy it for myself and give it a go. 
Well.. So far so good ! I used it twice, and it was super easy to apply. Eye liner is known to be a tricky one, but with the Intuitive, it's soooo easy ! If you are a starter with this, I highly recommend it to you.
The liner itself hasnt dried out yet, the black is very intense.. It does not smudge...Perfection ! 
___________________

Coucou tout le monde ! Aujourd'hui j'avais envie de vous faire la revue d'une découverte tout récente. L'intuitive liner de chez Bourjois. Ma meilleure amie est venue chez moi avec, et quand j'ai vu ce que ça donnait sur elle, il me fallait le tester :D J'avais déjà entendu parler de ce produit, mais l'embout me faisait quand même en tout franchise peur. Ces espèces de pointes là comme ça.. Pas rassurant hein ? Mais finalement, le produit est super simple à appliquer !! Pour des débutantes en la matière, je pense qu'il est parfait. Le produit ne bouge pas d'un poil, le noir est très très intense .... Que du bonheur ! Une merveille, je le recommande à 100% les filles !


Victoria